Японська компанія Kyoto Japan Corp. спеціалізується в розробленні та виробництві систем освітлення високої інтенсивності для авіаційної, автомобільної промисловості. Дослідницька лабораторія розташована в Південній Кореї. Виробничі потужності — у Гонконгу.
Ксенонові лампи — економічні, яскраві та довговічні на сьогодні день автолампи. Тільки HID-джерела здатні випромінювати в спектральному діапазоні близького сонячного світла.Ефективність ксенонової лампи вища, ніж у галогенової завдяки тому, що в неї зникає максимум 7% енергії, інша енергія віддається на світіння лампи, у галогенової в тепло йде до 40% споживаної енергії. Ксенонове світло забезпечує кращу видимість для водія, отже, підвищує безпеку. Біле світло, випромінюване ксеноновою лампою за спектром, дуже близьке до денного, тому знижує стомлюваність, і береже очі, збільшує зону комфорту. Завдяки тому, що немає вольфрамової нитки, підвищується вібростійкість і, відповідно, довговічність ксенонової лампи вчетверо-понад вище галогенової.
Технологія та матеріали
Кожна лампа перевіряється на інтенсивність і температуру випромінюваного кольору, на форму та точність розташування газорозрядної колби.
Використовуються добавки оксиду алюмінію, що збільшують стійкість скла газорозрядної колби (1) до високих температур і високого внутрішнього тиску.
Усі HID-лампи випромінюють ультрафіолет. Для захисту внутрішніх компонентів фар і очей водіїв зустрічного транспорту використовується зовнішній екран (2) виготовлений із кварцового складопірованого церимом.
Електрод (3) — важливий складник лампи. На відміну від інших виробників, у газорозрядних лампах KYOTO JAPAN використовуються торовані вольфрамові електроди. Добавки оксиду торія (до 1%) до вольфраму зменшує випаровування вольфраму, збільшує стабільність електричної дуги, знижує її температуру та покращує люмінесцентні властивості лампи. Отже, застосування добавок оксиду торія збільшує термін експлуатації лампи на 25%.
- Ціна: 350 ₴